Akce je určená pro:
šéfové bezpečnosti, šéfové IT, manažeři, vedoucí představitelé firem, obcí a jejich organizací, výzkumných organizací a škol
Akce se bude konat za předpokladu rozvolnění současných anti-covidových opatření, kdy budou aplikována konkrétní opatření vztažená k datu konání akce. Více viz níže.
Vstupné:
Vstup pro zástupce výrobních a obslužných firem, měst, krajů a jejich organizací, subjektů kritické infrastruktury, výzkumných organizací, vysokých škol a bezpečnostních složek zdarma.
Zástupci firem vykonávajících poradenství v oblasti kyberbezpečnosti hradí vstupní poplatek 3 500 Kč + DPH předem převodem na účet.
Pořadatelé, Národní klastrová asociace, Královéhradecký kraj, CIRI, CE Digital&Enviro Grouping, si vyhrazují právo měnit program, jeho délku a organizaci i bez předchozího upozornění.
Program:
- 9:00 - 9:30 - REGISTRACE
- 9:30 - 9:40 - ÚVODNÍ SLOVO K DIGITALIZACI V RÁMCI NCA A CEDEG
- IVO ŘÍHA, VICEPREZIDENT, NCA
- 9:40 - 9:50 - ÚVODNÍ SLOVO ZA VEDENÍ KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
- PAVEL BULÍČEK, 1. NÁMĚSTEK HEJTMANA PRO OBLAST INOVACÍ, INVESTIC A INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
- 9:50 - 10:00 - KYBERBEZPEČNOST V KRÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI
- MARTIN KOŘÍNEK, VEDOUCÍ ODDĚLENÍ INFORMATIKY KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
- 10:00 - 10:25 - BUDE DOPLNĚNO
- 10:25 - 10:50 - NEZAPOMÍNEJTE NA APLIKACE - TRENDY A ZRANITELNOSTI APLIKAČNÍHO SVĚTA
- MICHAL MOTYČKA, ALEF DISTRIBUTION CZ
- 10:50 - 11:15 - SECURITY AWARENESS & ANTI-PHISHING / PROOFPOINT
- JAN VÁŠA, ATOS, TOMÁŠ BARTA, VERACOMP
- 11:15 - 11:45 - COFFEE BREAK
- 11:45 - 12:10 - PRACUJTE ODKUDKOLIV STEJNĚ BEZPEČNĚ, JAKO ZE SVÉ KANCELÁŘE
- PETRA LICHTENBERGOVÁ, ENTEC SOLUTIONS A.S., VLADIMÍR BROŽ, SONICWALL
- 12:10 - 12:35 - PRACOVNÍ IDENTITA
- MICHAELA LEHKÁ, MONET+
- 12:35 - 13:00 - BUDE DOPLNĚNO
- 13:00 - 13:15 - COFFEE BREAK
- 13:15 - 13:30 - PŘÍPADOVÁ STUDIE: PENETRAČNÍ TESTY A HROMADNÉ KRÁDEŽE IDENTIT EOBČANKY
- MARTIN POZDĚNA, AUXILIUM CYBER SECURITY
- 13:30 - 13:45 - NOVÁ TECHNOLOGICKÁ ŘEŠENÍ
- TEREZA OTČENÁŠKOVÁ, UNIVERZITA HRADEC KRÁLOVÉ
- 13:50 - LOSOVÁNÍ VĚCNÝCH CEN PREZENTUJÍCÍCH A VENDORŮ, KONEC AKCE, OBĚD
PODMÍNKY FYZICKÉ ÚČASTI NA AKCI:
Účastníci akce přijímají na základě registrace veškerou zodpovědnost spojenou s jejich účastí na akci.
Hygienické podmínky v duchu zásad Anti-Covid19 – participanti budou u sebe mít pro případ potřeby prokázání u registrace či jiné kontroly v den akce platné potvrzení dle aktuálních požadavků ze strany státu. BUDE UPŘESNĚNO E-MAILEM PŘED KONÁNÍM AKCE.
Předpokládané požadavky:
- – Negativní antigenní nebo PCR test na Covid19 (ne starší než 72 hodin)
- – V případě samotestů potvrzení o negativním výsledku testu.
- – Potvrzení o očkování proti COVID19
- – Potvrzení o prodělaném onemocnění (s ukončením nemoci nejdéle 3 měsíce před konáním akce).