Platforma Regionální inovační značky ladí marketingové nástroje pro VaVaI

Počátkem října proběhlo, v pořadí již třetí, setkání Platformy Regionální inovační značky (RIZ). Zástupci akademického i firemního sektoru se sešli společně se zástupci veřejné správy a zastřešujících organizací v krásných prostorách Galerie moderního umění v Hradci Králové. Příznivci RIZ ladili plánované marketingové nástroje, které pomohou propagaci vědecko-výzkumného, inovačního prostředí Královéhradeckého kraje. 

Krom vlastních marketingových nástrojů se Platforma (PRIZ) věnovala úspěšným regionálním inovačním značkám ve světě, konkrétně skandinávskému Skåne, či švýcarskému Swissnexu, který zastřešuje globální síť inovativních hubů a soustředí se na trendy a příležitosti ve vědě, vzdělávání a technologiích.

Chcete-li se také zapojit do tvorby sdíleného marketingu pro oblast výzkumu, vývoje a inovací, pak začněte vyplněním tohoto krátkého dotazníku. Nezabere Vám více než 5 minut. Po vyplnění budete kontaktováni. 

Platforma Regionální inovační značky

Daniela Antropiusová a Tomáš Hrivňák představují marketingovou strategii společné inovační značky
Radní Královéhradeckého kraje Pavel Hečko
Vyplňovaní dotazníku
Aktuálně
Archiv aktualit
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.