Klíčová oblast změn D: Implementace a marketing RIS3 |
||
Strategické cíle v klíčové oblasti změn D: - strategický cíl D.1. Posílit implementační kapacity RIS3 a zintenzivnit propagaci krajského VaVaI systému
|
Indikátory strategických cílů/klíčové oblasti změn: Počet schválených strategických intervencí k zařazení do Akčního plánu krajské RIS3 se zahájenou realizací ve sledovaném roce Počet stakeholderů, kteří využívají Regionální inovační značku v rámci vlastních propagačních aktivit |
|
Strategický cíl D.1. Posílit implementační kapacity RIS3 a zintenzivnit propagaci krajského VaVaI systému Implementace RIS3 v regionu je po strategické linii zajišťována pravidelnými zasedáními Rady pro výzkum, vývoj a inovace KHK. CIRI jako výkonná jednotka implementace RIS3 disponuje RIS3 týmem pracovníků, kteří organizačně zajišťují chod RVVI KHK, koordinují přípravu akčních a komunikačních plánů, řídí setkávání inovačních platforem, připravují a realizují vybraná schémata/projekty z akčních plánů. Do aktivit RIS3 je zapojena kritická masa vzájemně kooperujících subjektů triple/quadruple helix, které společně propagují a medializují region také prostřednictvím Regionální inovační značky. |
||
Specifické cíle |
Indikátory specifického cíle |
Typové aktivity/projekty/operace |
Specifický cíl D.1.1. Zajištění strategického řízení realizace RIS3 KHK |
|
|
Specifický cíl D.1.2. Zajištění výkonné realizace RIS3 KHK |
|
|
Specifický cíl D.1.3. Posílení sdíleného marketingu, propagace a vzájemné spolupráce krajského VaVaI systému |
|
|
Strategie a národní dokumenty, z nichž jsou strategické a specifické cíle čerpány: Komplexní studie progresivních odvětví Královéhradeckého kraje v oblasti výzkumu, vývoje a inovací Marketingová strategie a komunikační plán Regionální inovační značky Královéhradeckého kraje Národní výzkumná inovační strategie pro inteligentní specializaci České republiky (NRIS3) |
||
Podmínky a bariéry realizace intervencí v této klíčové oblasti změn: Shoda klíčových hráčů na odstranění duplicitních aktivit a připojení se k myšlence větší koordinace regionálního VaVaI systému včetně sdíleného marketingu Sladění rozsahu kompetencí a působnosti některých překrývajících se organizací, poradních orgánů, střechových organizací a organizací koordinace a implementace Strukturálních fondů EU 2014+ Společný, sdílený marketing bude aplikovatelný a dlouhodobě udržitelný pouze za předpokladu, že na aktivitách budou participovat regionální VaVaI stakeholdeři, potažmo Platforma Regionální inovační značky (PRIZ) |