Cílená prezentace a propagace Královéhradeckého kraje jako celku II
Cílem projektu je zvýšení poptávky turistů po aktivitách cestovního ruchu a atraktivitách Královéhradeckého kraje prostřednictvím marketingové prezentace a propagace kraje jako celku. Jednotlivé aktivity projektu směřují ke zvýšení povědomí o turistických atraktivitách regionu s cílem poskytnout potenciálním návštěvníkům jejich komplexní přehled, a tak zvýšit turistickou návštěvnost kraje.
Aktivity projektu:
Realizace společného datového skladu a informačního systému v Královéhradeckém kraji
Zacílení propagace atraktivit cestovního ruchu na polskou, německou a ruskou klientelu
Zpracování mapy pro handicapované návštěvníky
Tvorba reprezentativní publikace o Královéhradeckém kraji
Prezentace Královéhradeckého kraje na tuzemských veletrzích
Statistická šetření a monitoring
Zpracování Marketingové strategie Královéhradeckého kraje pro roky 2011-2013 z pohledu cestovního ruchu
Mediální kampaň
Zhotovení propagačních předmětů
Setkání pracovníků informačních center
Výstavní systém a prezentační akce - Život a dílo Františka Kupky